Ben jij administratief sterk onderlegd en heb je een aantal jaren ervaring op een HR afdeling? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Je werkt zelfstandig maar bent ook in staat om in teamverband te werken. Je werkt nauwkeurig en conform gemaakte afspraken. Daarnaast ben je in staat om goed overzicht te bewaren en de juiste prioriteiten te stellen. Je kunt snel schakelen en bent in staat om planningen en werkwijzen aan te passen wanneer de omstandigheden hierom vragen.
Als Medewerker HR Administratie houd jij je bezig met alle administratieve werkzaamheden binnen de HR afdeling. Met jouw kennis en ervaring ben je in staat de HR administratie verder te professionaliseren. Je maakt jouw collega’s blij door ervoor te zorgen dat alle salarisbetalingen elke maand tijdig klaar staan en je staat voor je collega’s klaar bij ad-hoc vragen op het gebied van HR, interne regelingen en procedures.
Benieuwd hoe werken bij Bliston is, of wil je direct kennismaken? Stuur Angelique gerust een berichtje via Whatsapp!